Efsane Packman Oyunu


Atari Oyunları - Packman Oyna
Atari Oyunları - Packman Oyna

Benim yaşlarımda olan herkes bu eski ve zor oyunu hatırlayacaktır. Oldukça zor olan ve basit mantığı olan herkes bu oyun efsanesi ile tanıştığında şok olmuştu sanırım. Bizim için büyük teknolojiydi şimdiki gençlerin oynadığı oyunların yanında hiç bir şey olarak görülecek olsa da zorluğu modern oyunları aratmayacak seviyededir. Bakalım siz eski oyuncular ve bu oyunla ilk kez tanışanlar ne şekil bir başarı gösterecek. Bu oyunla ilgili yorumlarınızı muhakkak bekliyorum. Görelim bakalım modern oyunların zorluğuna alışmış olanlar bu efsane karşısında ne kadar başarılı olabilecekler. Ayrıca eski oyuncularda şöyle bir pasını atsın bakalım. Efsane oyunun hakkını verin hakkını. Ben ilk seferde bitiremedim 5 ,6 seferden sonra ise başarılı bir sonuç elde edebildim.

YAZAR HAKKINDA

6Oyun.Com

Admin

Tutkumdan hoşlanıyorsan, beni takip et bu blogun kurucusuyum

Popüler Oyunlar